Umělá inteligence, co řeší pojištění za vás?
Poznejte DOK

Pojištění nerozumíme, nevyznáme se v něm a nebaví nás jeho vyřizování, natož otravné telefonáty finančních poradců. Zároveň ale víme, že je nutností jak pro nás, tak komfort a bezpečí naší rodiny i náš majetek. Proto je tu převratná služba DOK, která přichází s myšlenkou automatizace pojišťovacího makléře a která pomáhá lidem vyznat se ve spletitém systému pojištění.

Cílem první fáze naší PR kampaně, kterou jsme spustili v létě 2018, bylo nejen uvedení unikátní služby na trh, ale také zvyšování povědomí o benefitech služby jako takové. Proto jsme připravili sérii spotřebitelsky laděných článků o různých aspektech pojištění. Díky nim se klient v roli experta pro oblast pojištění opakovaně objevoval v hlavních mainstreamových médiích jako jsou Novinky.cz, Blesk.cz, Aha!, Týden.cz a v ekonomických médiích jako jsou Finance.cz, Měšec.cz či Finparáda.cz a dalších.

Na základě předchozí spokojenosti nám klient svěřil další komunikaci včetně hlavní korporátní události letošního roku – stomilionové investice ze skupiny Home Credit (PPF).