Vánoční kampaň „Dárkologie“ pro Slevomat.cz

Slevomat.cz, největší slevový portál v Česku, vyvinul vlastní aplikaci, která radí při výběru vánočních dárků. Na rozdíl od konkurenčních dárkových rádců byla postavena na konceptu „dárkové typologie osobnosti“. Úkolem pro nás bylo přijít s kreativním konceptem, který jej představí médiím zajímavě a odliší jej od běžných rádců. A to se povedlo!

Kampaň jsme postavili na originální terminologii. Podle „Dárkologie“ existuje 5 typů osobností, které touží po odlišných dárcích a způsobech obdarování. A tak přišli na svět Tulimílek, Lichotkomil, Činolásek, Spoluchvílek a Dárkorád. Ti, stejně jako samotná „Dárkologie“, nejen zaujali média, ale rozšířili se i do povědomí veřejnosti.

Proč byl klient spokojený

60 článků, rozhovorů a reportáží ve všech předních médiích včetně veřejnoprávních

5. příčka mezi nejsledovanějšími českými videi na Youtube

Vzhledem k charakteru klienta jsme kampaň cílili především na on-line. Díky výborně zvládnuté kampani, originální terminologii i přizvání psychologa, který fungoval jako odborný garant, informovala o tématu všechna přední komerční média typu TN.cz či Blesk.cz i veřejnoprávní rozhlas a televize. Projekt se klientovi zalíbil natolik, že se rozhodl pro jeho rychlou adaptaci na Slovensku. O přeshraniční medializaci se rovněž postarala naše agentura.